MORA, značka plná života, přichází s novou komunikační strategií

Česká značka MORA žije již téměř 200 let společně s vámi ve vaší domácnosti a odpovídá všem vašim požadavkům. Letos MORA překvapí nejen novou generací všech kategorií spotřebičů, které nabízí, ale také novým komunikačním konceptem značky. Ten má ambici oslovit nejen stávající cílovou skupinu, ale také mladší rodiny a mladé lidi, kteří mají rádi lokální kvalitní značky.

Spotřebiče MORA nové generace nabízejí čistý a moderní design s mnoha novými technologiemi a praktickými funkcemi. Značka MORA se pyšní mnohaletou tradicí a v novém konceptu kombinuje legendární historii a současný životní styl.  Pod hlavní myšlenkou komunikačního konceptu a emotivní reklamní kampaně je podepsána česká reklamní agentura Yinachi. Realizaci kampaně má na starosti společnost WMC Grey, která má za sebou projekty pro značky Kofola, MOL či Pfizer.

Nová trendy MORA

Nový komunikační koncept navazuje na současný trend, kdy se spotřebitelé vracejí k lokálním značkám. Legendární česká značka datuje svůj vznik už do roku 1825. Sporáky MORA, které byly dlouhé roky vlajkovým výrobkem značky, se v průběhu let staly neodmyslitelnou součástí každodenního života snad každé československé domácnosti.

Nová komunikační strategiePlná života od 1825“, tak zní nový slogan značky MORA. Regina Netolická, marketingová manažerka značky MORA, vysvětluje toto poselství: „MORA je součástí vašeho života po celá staletí. Je to značka, která žije s vámi ve vaší domácnosti, ve vaší kuchyni a ve vaší rodině. MORA je s vámi, MORA vidí a slyší všechno, ale nerozhoduje, ani morálně nehodnotí. Na značku MORA je spolehnutí. Je plná vašich příběhů. MORA je kvalitní a spolehlivá. MORA je plná života od roku 1825.

Spotřebiče MORA se za léta své služby staly svědkem malých i velkých událostí v domácnostech po celém Česku a Slovensku. „Kuchyně a spotřebiče MORA v ní jsou odjakživa středobodem domácností. Často se v nich odehrávají nejdůležitější životní momenty. Cílem imidžové kampaně je připomenout spotřebitelům, při kolika významných okamžicích je provázely právě kuchyňské spotřebiče MORA“, dodává Regina Netolická.

Kampaň odstartuje v říjnu

Kolikrát jste se přede mnou smáli? Kolikrát jste se přede mnou udobřovali? Kolikrát jste se v životě spálili?“ Na tyto a mnoho dalších otázek se od října bude MORA ptát v ATL a BTL médiích – v tištěných a elektronických médiích, v outdoorové komunikaci, na internetu či v prodejnách spotřebičů.

Spolu s imidžovou kampaní se představí také benefity nové generace spotřebičů MORA. „V říjnu startujeme kampaň, která má nejen vyvolat emoce, ale také prezentovat nejdůležitější výhody, které přinášejí inovované spotřebiče. Pro netradiční způsob vizuální komunikace jsme se rozhodli nejen v ATL a BTL médiích, ale i přímo v prodejnách, kde se zákazníci rozhodují o koupi spotřebičů“, upřesňuje Regina Netolická.

Více informací na www.mora.cz


MORA. Plná života od 1825

Kolikrát v životě jste si chtěli udělat radost? Se mnou ji můžete mít hned! „Od nepaměti jsem součástí vašich příběhů. Vždy plná života, vždy stylová, vždy trendy. Seznamte se s novou generací spotřebičů, které splňují všechny požadavky moderní domácnosti. Od čistého moderního designu až poty nejlepší technologie.“

Všeobecné informace o značce MORA

Česká značka MORA, výrobce domácích spotřebičů s tradicí začínající v roce 1825, nabízí široký a komplexní sortiment pomocníků do každé domácnosti a umožňuje tak bez problémů vybavit celou kuchyň v jednotném a moderním stylu. Vestavné i volně stojící spotřebiče – varné desky, chladničky, mikrovlnné trouby, myčky nádobí, odsavače par, trouby, sporáky, ale i plynová topná tělesa a ohřívače vody. Stačí si jen vybrat. Zákazníky oceňovanou výhodou je také 100% servis.

Kontakt pro média

Oficiální stránky MORA: www.mora.cz
Mediální servis: 2media.cz, s.r.o., Pařížská 13, Praha 1, www.2media.cz, www.facebook.com/2media.cz, www.instagram.com/2mediacz

Zákaznická linka
800 105 505
Každý pracovní den 8.00 - 16.00 h
Hledáte svého nejbližšího prodejce nebo naši značkovou prodejnu?

Zobrazit mapu