Zákaznická linka MORA

Využijte zákaznickou linku MORA

Využijte servisní linky MORA

Co je nutné k nahlášení opravy?

Objednávku servisní opravy můžete on-line provést zde.

Před nahlášením požadavku opravy je nezbytné mít při sobě tyto údaje:

  1. Sériové číslo ( SER.N. )
  2. Artiklové číslo ( ART.N. )
  3. Model ( MOD.N. )
  4. Prodejní doklad s přesným datem zakoupení

Vzor záručních listů Gorenje a Mora

Vzor záručních listů MORA

Vzor výrobního štítku (provedení se může lišit podle typu výrobku)

Vzor záručních listů MORA

Kde výrobní štítek najdete

Sporáky po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Varné panely na spodním krytu desky
Vestavné el. trouby po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Mikrovlnné trouby na zadním krytu trouby
Odsavače par uvnitř na plášti po sejmutí tukového (kovového) filtru
Chladničky, mrazničky a jejich kombinace ve spodní části vnitřního prostoru vlevo na stěně chladničky nebo v mrazničky
Myčky po otevření dveří na pravém boku dveří
Malé domácí spotřebiče (grily, roboty, mlýnky,….) na zadní či spodní straně výrobku
Ohřívače vody objem 5-15 a 30-150 litrů na spodní části mezi přívodnímy trubkami
Zákaznická linka
800 105 505
Každý pracovní den 8.00 - 16.00 h
Hledáte svého nejbližšího prodejce, servisní místo, nebo naši značkovou prodejnu?

Zobrazit mapu