Spolu to zvládneme

Originální cvičení do kuchyně, spousty tipů na kvalitní pokrmy a mnohem víc.

Co je MORAgym

Společně si nejen zdravě uvaříme, ale i zacvičíme. Vyzkoušejte cviky inspirované jógou, lehkým posilováním a protahováním přímo ve své kuchyni. Cvičení pro vás sestavila Hanka Kynychová na míru vašemu aktivnímu životu. S MORAgym uděláte něco pro sebe a ještě objevíte inovativní prvky vašich spotřebičů. Veďte ke zdravému stravování a pohybu i své děti. Cviky hravě zvládnou a navíc si společně užijete aktivní zábavu.

MORAgym aneb Jak cvičit doma: Pružné tělo (pondělí)

MORAgym aneb Jak cvičit doma: Břišní pekáč (úterý)

MORAgym aneb Jak začít cvičit doma: Posilování stehen (středa)

MORAgym aneb Jak cvičit doma: Posilování paží (čtvrtek)

MORAgym aneb Jak cvičit doma: Pevný zadek (pátek)

Spolu to zvládneme

MORAgym v kuchyni

Vosí MORA pas

Vosí MORA pas

Pojďte si protáhnout tělo po dlouhém krájení. Široký postoj, pokrčte kolena. Zpevněte střed těla vytáhněte se za pravou rukou a levou překřižte na břiše. Dejte pozor, abyste drželi tělo v rovině, a provádějte úklony na levou stranu. Po 15–20 úklonech opakujte cvik na druhou stranu. To vše ve 3 sériích.

Pevný MORA zadeček

Pevný MORA zadeček

Nesmíte se vzdálit od hrnce, abyste to nespálili? Nevadí, máme pro vás jednoduché a velmi efektivní cvičení, které lze provádět hned vedle varné desky. Opřete se rukama o kuchyňskou linku, stůjte rovně a zvedejte se na špičky, vydržte vteřinku nahoře a opět kontrolovaně dolů na paty. Vyzkoušejte 3 série po 15–20 opakováních.

Zpevněné MORA paže

Zpevněné MORA paže

Dali jste vařit vodu? Tak to máte chvilku jen pro sebe. Vezměte si stabilní opěrku, ideálně barovou židli, ale postačí i kuchyňská linka. Chyťte se zezadu a pokrčením loktů klesejte dolů a zase nahoru. Čím dál od opěry se postavíte, tím bude cvik náročnější. Důležité je držet pevný střed těla a neprohýbat se. Zkuste 8–10 opakování ve 3 sériích.

Krásné MORA nožky

Krásné MORA nožky

Chcete kontrolovat pečínku a ještě si vytvarovat postavu? Tak s chutí do toho. Chyťte se madel vaší trouby. Nebojte, díky speciální úpravě proti otiskům prstů si práci nepřiděláte. Držte zpevněný střed těla a celou nohou zanožujte tak, aby zabíral i zadeček. Cvik opakujte 15–20 na pravou i levou nohu ve 3 sériích.

Pěkné MORA pozadí

Pěkné MORA pozadí

A kdo vyndá myčku? Přece každý, kdo touží po pevných zadních partiích. Udělejte si z každodenní kuchyňské rutiny zkrášlující rituál. Díky funkci SušeníPlus se dvířka myčky sama otevřou ihned po umytí nádobí, aby se vypustila přebytečná pára, a to může být signál pro vás, že je čas si zacvičit. Položte ruce na šíři dveří myčky nebo na okraj kuchyňské linky a pomaličku si sedejte dolů až na úroveň kolen. A zpět do stoje. Pozor, propínejte kolena a chodidla držte stále na podlaze. Můžete měnit rychlost čili pomalu si sedat a rychle vstávat nahoru nebo naopak. Dělejte každý den 10–20 dřepů po třech sériích a výsledek v podobě pěkného pozadí se jistě dostaví.

Bezplatná zákaznická linka
800 105 505
Každý pracovní den 8.00 - 16.00 h
Hledáte svého nejbližšího prodejce nebo naši značkovou prodejnu?

Zobrazit mapu